Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
PO - PÁ: 8:00 - 15:00 hodin
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
RADY, NÁVODY, KATALOGY
TESTUJEME - dávkovače na lahvová vína
02.12.2019
TESTUJEME - dávkovače na lahvová vína
Dávkovače na lahvové víno OTEVŘÍT DRAHOU LÁHEV VÍNA A UCHOVAT JEJÍ OBSAH AŽ JEDEN MĚSÍC??? TO NENÍ VŮBEC ŽÁDNÝ PROBLÉM. číst celé
NÁVODY K OBSLUZE A POUŽITÍ
12.03.2019
NÁVODY K OBSLUZE A POUŽITÍ
Zde naleznete kompletní návody k obsluze a použití číst celé
SCHÉMA ZAPOJENÍ VÝČEPNÍHO ZAŘÍZENÍ
26.02.2019
SCHÉMA ZAPOJENÍ VÝČEPNÍHO ZAŘÍZENÍ
Kompletní schéma zapojení jednokohoutové a dvoukohoutového chlazení, podstolového chlazení i výčepních stojanů. číst celé
Zobrazit všechny články

REFERENCE - FOTOGALERIE

 

gastro zařízení

gastro hygiena

 

  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamace zboží
Reklamace zboží

NEVZTAHUJE SE NA POŠKOZENÍ ZPŮSOBENÉ PŘEPRAVCEM!

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1) Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2) Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů _____________________________________________________________________________

Reklamační formulář on-line

Tento on-line reklamační formulář slouží pro reklamaci dodaného nefunkčního zboží, tak pro reklamaci zboží poškozeného přepravcem. V případě reklamace on-line je nutné zaslat na e-mail info@rajgastronomie.cz také fotodokumetaci poškození.

Upozornění:

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby reklamace. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

Stáhnete si reklamační protokol ZDE

RADY - NÁVODY - KATALOGY

TESTUJEME - dávkovače na lahvová vína
02.12.2019
TESTUJEME - dávkovače na lahvová vína
Dávkovače na lahvové víno OTEVŘÍT DRAHOU LÁHEV VÍNA A UCHOVAT JEJÍ OBSAH AŽ JEDEN MĚSÍC??? TO NENÍ VŮBEC ŽÁDNÝ PROBLÉM. číst celé
NÁVODY K OBSLUZE A POUŽITÍ
12.03.2019
NÁVODY K OBSLUZE A POUŽITÍ
Zde naleznete kompletní návody k obsluze a použití číst celé
SCHÉMA ZAPOJENÍ VÝČEPNÍHO ZAŘÍZENÍ
26.02.2019
SCHÉMA ZAPOJENÍ VÝČEPNÍHO ZAŘÍZENÍ
Kompletní schéma zapojení jednokohoutové a dvoukohoutového chlazení, podstolového chlazení i výčepních stojanů. číst celé
VÝČEPNÍ PLYNY DRINK GAS
26.02.2019
VÝČEPNÍ PLYNY DRINK GAS
Plyny používané pro čepování piva, vína i ostatních nápojů. číst celé
ČERSTVĚ NAČEPOVANÉ NOVINKY DO E-MAILU
Buďte první, kdo se dozví o zajímavostech a novinkách v ráji gastronomie.
Copyright © 2019 Ráj Gastronomie.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.