- Štítky blogu
RADY, NÁVODY, KATALOGY

26.10.2021
Kompletní videonávody LINDR CZ
Video návody a prezentace českého výrobce LINDR CZ.
číst celé

22.07.2021
NARAŽEČE DLE PIVOVARŮ
Rozdělení všech typů naražečů dle jednotlivých pivovarů v české republice.
číst celé

05.08.2020
Jak zapojit kontaktní výčepní zařízení - videonávody
Jak zapojit kontaktní výčepní zařízení?
číst celé
- Úvod
- RADY | NÁVODY | KATALOGY
- UŽITEČNÉ INFORMACE
26.02.2019
UŽITEČNÉ INFORMACE
Jaký tlak je ideální pro pivo?
- Není stanoven ideální tlak, některá piva je třeba tlakovat na max. 1,8bar a jiná potřebují i až 2,5bar, je třeba to vyzkoušet.
- Hadicí se dostává do sudu vzduch, který vytlačuje pivo do stáčecího zařízení
Jakou výhodu má vestavěný kompresor?
- Nemusíte si nijak starat o tlakování sudu. Tlak v sudu se hlídá automaticky a kompresor se sám zapíná a vypíná. Je to tedy nejlehčí a nejednodužší způsob tlakování piva.
Jak dlouho vydrží pivo naražené?
- Záleží velmi na typu tlakování. Pokud tlakujete pivo vzduchem, sud vydrží naražený pouze 2-3 dny, poté už pivo ztrácí chuť. Pokud ale tlakujete pivo plynem CO2 nebo Biogonem, vydrží naražené i 3 týdny. Ovšem při tlakování plynem musíme přičíst náklady na plyn, tj. cca 0,15 Kč za pivo.
Jak dlouho trvá, než se chladící zařízení nachladí?
- Chladící zařízení se nachlazuje velice rychle. Je to cca 3-5 minut od zapojení, kdy můžete čepovat první, vychlazené pivo.
- Kolik piv zvládne zařízení nachladit za hodinu?
- Námi půjčované zařízení PYGMY 15/K zvládne za hodinu vydat 30-40 kvalitně vychlazených piv.
- Jak moc je složité chladící zařízení zprovoznit?
- Nemusíte se obávat. Zapojení je velice jednoduché, navíc v balení máte přehledný český návod jak celé chlazení zapojit.
Co dělat v případě, že zařízení přestane fungovat?
- Přestože jsou zařízení Lindr vysoce kvalitní, může nastat nějaký problém a přestat fungovat. V takovém případě nás ihned kontaktujte, zařízení se odešle k výrobci na posouzení a pokud bude chyba v zařízení, bude provedena reklamační oprava. Pokud problém způsobíte Vy (polití, pád na zem apod.), musíme řešit náhradu škody přímo s Vámi (většinou lze dohodnout řešení problému jako pojistnou událost).
- Koho mohu kontaktovat, v případě, že budu mít problém se zapojením?
- V případě jakéhokoliv dorazu nás kontaktujte nejlépe na tel. 732 56 46 44, kde se Vám pokusíme vždy co nejlépe poradit.